NFTW

Antonia a fost prinsa facand sex in Fratelli – VIDEO

Antonia a fost surprinsa in ipostaze indecente, mai exact a fost surprinsa facandu-i sex oral unui magnat al petrolului din Constanta. Numele acestuia nu a fost facut public pana acum date fiind legaturile sale cu UDMR, dar sursele noastre au confirmat ca numele acestuia este Voinea Alin zis si Rechin.

Persoanele din anturajul Antoniei au declarat faptul ca aceasta nu a fost prezenta-n club, dar filmarile obtinute de paparazzi nostrii infirma acest lucru. La plecare tinerii porumbei au folosit iesirea laterala pentru a evita contactul cu presa, dar putem spune ca a fost o sceneta amuzanta, Rechin fugind cu pantalonii-n vine si Antonia acoperindu-si fata cu un val. Filmarea completa este disponibila mai jos, dupa share.

Comments

comments

11 comments for “Antonia a fost prinsa facand sex in Fratelli – VIDEO

  1. andrei
    February 9, 2014 at 9:14 am

    lol asa terminata?

  2. February 9, 2014 at 12:29 pm

    Nu Sant sanatosi

  3. wtf
    February 11, 2014 at 10:58 am

    lol si ce-i cu asta? adica sexu nu e normal? adica vreti sa spuneti ca atunci cand te mananca si ai chef nu e ok sa rezolvi problema? adica ar trebui sa facem sex in casa cu lumina stinsa sub plapuma fara niciun zgomot? wtf !!!

    • Dan
      February 12, 2014 at 9:06 am

      Nu da’ hai ia si suge pula prin tomberoane ca ultima taratura ca e perfect normal.

    • ios
      February 12, 2014 at 12:18 pm

      daca tu crezi ca am chef cand merg in club sai vad pula lu ala si pe aia in pizda goala te inseli :)) da, nu ii normal sa te futi de fata cu toti. acasa la tine poti sa o faci si pe dulap, sau in masina, sau baie, DAR NU SA tE VADA TOATA ROMANIA, mai ales ca ar trebui sa fii o vedeta ;)

  4. February 11, 2014 at 6:48 pm

    faina treaba..

  5. Ursu Raul
    February 12, 2014 at 7:04 pm

    avea chef de nebunii femeia!aia e:)))

  6. mihai
    February 15, 2014 at 8:17 pm

    femeie ce sa faci